Här är jag igen

Så har ännu en vecka gått, och det drygt. Det har hunnit vara påsk, jag har träffat fina vänner och familj och det har slutat vara påsk. Idag är det måndag och jag har jobbat i omsorgen i helgen och gick av i morse. Det är så skönt att komma hem på förmiddagen och hoppa i mysiga hemmakläder och duntofflor. Idag blev det dock inte så mycket vila. Hade lite "kontorsjobb" att greja med hemma. Det ska deklareras snart och som tur är har jag numera hjälp av en redovisningsbyrå, Flexfunktion, som fixar det svåra. Jag behöver bara lösa underlaget till dem, helt toppen! 
 
Resten av dagen har tillbringats i stallet. Jag har nu inte bara mina två egna, utan också en häst som är hos mig för utbildning och försäljning. Så jag har ridit den och Lillen, gjort the neverending markservice i stallet och varit och hämtat transporten på verkstaden. Efter det hann jag sätta mig lite hemma, käkat laxpudding (gott!) och druckit kaffe, så nu ska jag kränga på ridbyxorna igen, åka och ha träning och rida Carmen. Jag lever life helt enkelt! 
 
Vi hörs igen hörni! Jag har massor att ventilera, men har inte riktigt hunnit än. Så, to be continued.