My Fair Lady (6) (SWB) #forsale

My Fair Lady, f. 2011 e. Dionysos (De Niro-Rubinstein) - Nocturne
Lady har varit hos mig i tre månader och innan dess i Flyinge på unghästutbildarprogrammet. Hon har tre taktmässiga gångarter och fin energi, med plus för skritten. Lady är startad upp till regional LB:3 med fina omdömen av domare. Känslig men inte tittig.
Lady är väluppfostrad, men har viss integritet så hennes nya matte eller husse behöver vara konsekvent men ödmjuk. På tävling har hon varit helt okomplicerad att ha med. Jag lastar henne ensam, är inga problem att rida ut och hoppar trevligt. Jag tror att Lady passar till ponnyryttare för övergång till en första storhäst, som "mor-dotterhäst", eller till erfaren hobbyryttare som vill träna och utvecklas tillsammans med Lady och tävla lite grann. Priset (115 000 kr) stiger i takt med utbildning och erfarenhet. Lady säljs av uppfödaren, visas hos/av mig. 
Kontakta mig för mer information: 0735-141174 / [email protected]
1
NORRSKEN EMMA

vilka fina foton =)

Svar: Tack, ett fint objekt, en duktig fotograf (syrran) och bra kamera (Nikon något) så blir det ganska bra! :)
Åsa Foglé