I senaste Hippson

Har ni sett att Vivi, jag och Carmen är med i nya numret av Hippson, i en artikel om Equiband? Ett tre sidor långt och reportage om vad, hur och varför. En bra artikel även om det var ett yttepyttelitet litet fel har smugit sig in i texten om Carmen. Det står att hon rids med bandet, men jag har faktiskt aldrig provat, det har bara inte blivit av. Men strunt samma, jag använder det frekvent i tömkörning och tillsammans med Equibodybalance verkligen hjälpt henne. Jag hoppas att fler vågar testa det och hjälpa sina hästar hitta coremusklerna och stärka dem för att lättare kunna använda kroppen på rätt sätt under ryttare. Jag är säker på att jobba hästarna med Equiband kommer bli större och större, och är ni nyfikna på hur det fungerar så kommer vi ha en demo framöver hos oss i stallet. Så håll utkik! 
1
Annie

Vad kul! Grattis till en så stor artikel. Måste läsa;) :)