Det ÄR roligt att tävla!

Andra omgången av Div I idag. Lillen, jag och resten av Borås-laget. Jag är väldigt revanschsugen, men måste hålla nerverna i styr idag. Har ett litet annorlunda mentalt upplägg idag, får se om det funkar. Träningen har ju gått så himla bra det senaste (tar i trä!) men på tävlingsbanan är det något som låser sig. Och det är i min hjärna. Prestationskraven. Vijan att visa vad vi kan. Viljan att vinna. Tävlingsdjävulen i mig vaknar och bara förstör för mig. Och det medför att jag rider som en kratta, helt enkelt. Kanske är det terapeutiskt och rida i lag, kanske är det helt förkastligt, det vet jag inte förrän efter. Men vi gör det för att det ska vara roligt och det är det. Det ÄR roligt att tävla! 
 
2
Anonym

Kör över motståndet bara, hur svårt kan det va😉😜👍🏻 Hejja hejja //Erska

Svar: Hahaha, eller hur! ;)
Åsa Foglé

Anonym

Vad fina ni är!! Och lycka till imorgon! Kramar Titti

Svar: Tack så mycket moster! <3
Åsa Foglé