Grattis mamma!

Idag fyller min mamma 65 år, hipp hurra för henne!
Min mamma är min största förebild och inspiration. En stor del av anledningarna till att jag är den jag är. Hon har gjort mig självständig och gett mig tro på mig själv, att jag kan göra det jag vill. Hon har satt en helt del jävlar anamma och att inte ge upp i mig. 
Mamma är intelligent och alllmänbildad men också väldigt fiffig och påhittig. Om inte mamma kan laga eller fixa något så är det trasigt. Lite som silvertejp! Hon har också alltid satt mig och syrran i första hand och fixat allt ifrån "Fångarna på fortet-kalas" för syrran till hemmasydda shortchaps till mig. Hon roddade cafeterian på Alingsås RS när vi hade tävlingar och satt som ordförande i Alingsås Drill och dans, som syrran höll på med. Hon har alltid varit den som hållit i alla trådar, fixat, donat, meckat, stöttat, hjälpt och försökt att få alla i sin omgivning att må bra.
Min mamma är också min största mentor och bollplank i den pedagogiska konsten. Hon har själ och hjärta i att förmedla sin kunskap till både barn och vuxna och gör det på ett sätt som är passionerat och med en känsla utöver det vanliga. De är få av hennes elever som inte minns henne. Hon är inte rädd för att ryta ifrån när det behövs, men lika bra, om inte ännu bättre, på att berömma och bekräfta när något är bra. Och att eleverna kommer hem till henne och pappa och hälsar på, bara för att få träffa henne och berätta om sin nya skola och allmänt prata om livet nu när hon har slutat jobba säger en hel del. 
GRATTIS mamma, du är bäst! ❤️
 
1
Mamma

Tack min Älskling för alla fina ord! Jag är sååååå stolt över dig och Emma, våra vackra, empatiska, intelligenta, ödmjuka, omtyckta, osjälviska och fantastiska döttrar. Ni är mina största idoler. Puss😘😘❤️❤️