Fredag

Vi har haft tränignsuppehåll i tre veckor av olika anledningar, och även fast vi bara har jobbat lite på halvfart så känns det som jättelängesen vi tränade. Men igår åkte jag och Lillen på Tora-träning igen och det var så ku! Vii fick gott beröm för att ha gjort läxan och för så mycket bättre lösgjordhet och överlinje. Och jag är inte lika spänd heller, så här får jag credda både mig själv och JuniorAlingsås Idrottsklinik som gjort ett bra jobb och lossat denna stela lekamen. Jag var förresten där i dag igen och hittills har fokus legat på ländryggen, men efter två dagars kramp/sendrag/jävligt ont i nackmusklerna på vänstersida så fick han in och fixa där också. Inte skönt där och då, men mycket bättre nu! Tusenbitarspusslet fortsätter, jag tar på linnex och åker och gör stallet. Vi hörs igen hörni!