Winter wonderland

Denna veckan är jag tillförordnad stallchef med allt vad det innebär. I morse när åkte till stallet visade bilen -18 grader. Det var kallt. Nu är det bara -10, haha. Men vädret är helt fantastiskt idag; Solen skiner, det är helt vindstilla och snön gnistrar. Vi bor ju bredvid en å och ett vattenkraftverk där vattnet inte står stilla och det är så kallt i luften så att vattnet ångar i luften. 
Annars då? Båd tid och inspiration för bloggen har trytit lite det senaste. Jag brukar ju summera året som gått i januari, men helt plötsligt så hade hela januari gått och jag undrar lite vad som hände. Så jag kanske borde börja med att summera det helt enkelt. Lite kort så har jag i januari: 
  • Fortsatt vikariera som gymnasielärare på Real i Borås, jätteroligt! Haft både åk 2 och åk . 
  • Startat upp markarbetesgrupp som tränar varannan torsdag kväll. Platser finns, om någon är intresserad! 
  • Varit och vetcheckat Lillen och han gick igenom UA, så nu kör vi på!