Ny utmaning

Jag har ju hundra bollar i luften och tempot är högt i livet, men ibland går det extra fort i svängarna. Förra veckan blev jag kontaktad av min fd kollega i Borås, Jossan (som nu driver eget --> Hästkraft som drivkraft) med en förfrågan om jag ville komma och jobba med henne på ridskolan i Sjuntorp, Norra Älvsborgs Ridklubb. Ett par mail och ett möte senare så är jag anlitad som konsult att jobba halvtid med undervisning och verksamhetsutveckling där och det ska bli SÅ roligt! Och redan ikväll träffar jag mina nya elever. Det är bara att dyka in, head first!
 
Annars då? Hästarna har vilat sig några dagar då jag har haft massor med jobb, men idag ska de jogga igång igen. Tävlingsterminen börjar ju komma igång så smått, även om mitt fokus fortfarande ligger på träningen så behöver jag ändå komma mer igång och få mer frekvens där. Men när det är mycket en vill göra och nästan lika mycket måsten så får en prioritera. Och nu måste jag prioritera något att äta, vi hörs!